تک تیراندازان یمنی یک نظامی سعودی را به هلاکت رساندند

تصویری آرشیوی از یک نیروی نظامی سعودی در مرزهای عربستان و یمن

تک تیراندازان یمنی در ادامه حملات تلافی جویانه علیه مزدوران سعودی، یک نظامی عربستانی را از پای در آوردند.

به گزارش شبکه خبری المسیره یمن، تک تیراندازان یمنی روز شنبه یک نظامی سعودی را در پایگاه نظامی العبادیه در منطقه خوبه در استان جیزان در جنوب عربستان به هلاکت رساندند.

این گزارش می‌افزاید مبارزان انصارالله یمن همچنین تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی به منطقه متون در استان جوف را ناکام گذاشتند.

بعلاوه نیروهای ارتش یمن با شلیک موشک بالستیک زلزال 3، محل تجمع مزدوران سعودی را در منطقه فرض نهم هدف قرار دادند.

هنوز از تعداد تلفات این حمله موشکی خبری ارسال نشده است.

گفتنی است، نیروهای یمنی روز جمعه در حملات خمپاره‌ای پایگاه نظامی سوده در منطقه خوبه را هدف قرار داده بودند که در این حمله نیز چندین مزدور سعودی کشته و زخمی شدند.

ویرانه‌های ناشی از حملات هوایی عربستان سعودی به یمن (تصویر آرشیوی از خبرگزاری فرانسه)

ادامه تجاوز سعودی‌ها به یمن

جنگنده‌های سعودی در ادامه تجاوزات خود به یمن استان‌های صعده، عمران، صنعا، جوف و تعز را به دفعات هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، جت‌های سعودی بامداد شنبه منطقه مرحه در استان عمران، منطقه باقم در استان صعده و منطقه نهم در استان صنعا را به دفعات هدف حملات هوایی قرار دادند.

جنگنده‌های سعودی همچنین مناطق خب و شعف در استان جوف در شمال شرق یمن و منطقه مخا در استان تعز در جنوب غرب یمن را هدف قرار دادند.

عربستان سعودی از فروردین 1394 حملات خود به یمن را آغاز کرده است. در این حملات هزاران نفر از مردم یمن کشته و زخمی شده و بسیاری از زیرساخت‌های این کشور فقیر عربی از جمله تعداد زیادی بیمارستان، مدرسه و کارخانه تخریب شده است.

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع «پرس تی وی فارسی» بلامانع است.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku