حالت فوق العاده درمناطق مرزی عربستان پس از حملات راکتی حوثی‌ها

بمباران خیابان الستین در صنعا پایتخت یمن

عربستان سعودی روز یکشنبه پس از افزایش میزان حملات موشکی از جانب یمن روز یکشنبه در نوار مرزی جنوبی خود حالت فوق العاده اعلام کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره ارتش یمن و کمیته‌های مردمی طرفدار جنبش انصار الله مناطق مجاور دو استان صعده و حجه را هدف حملات موشکی قرار دادند. همچنین ساختمان گارد مرزی عربستان سعودی در منطقه الطوال در جیزان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

بنابر گزارش ها 7 شهروند عربستانی در پی این حملات مجروح شدند و همچنین دو تانک و یک خودروی زرهی در مرکز نظامی سقام منهدم شدند.

در همین حال شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که 3 شهروند یمنی در اثر بمباران منطقه ضحیان توسط جنگنده‌های عربستانی  در استان صعده کشته و 12 تن دیگر مجروح شدند.

وب سایت المصدر آنلاین به نقل از شاهدان عینی بیان کرد جنگنده‌های عربستان سعودی کوه نقم در شرق صنعا پایتخت یمن و منطقه فج عطان در جنوب این شهر را بمباران کردند.

خبرگزاری یمن پرس به نقل از شاهدان عینی گزارش داد 3 حمله هوایی در خیابان الستین صنعا در نزدیکی مقر وزارت خارجه یمن و ساختمان جدید پارلمان این کشور رخ داد.

به گزارش منابع یمنی جنگنده‌های عربستان سعودی از صبح روزیکشنبه صنعا را به طور پیوسته بمباران کردند.

در همین حال، خبرگزاری المشهد الیمنی به نقل از منابع رسانه‌ای عنوان کرد جنگنده‌های عربستان سعودی شماری از مراکز نظامی وابسته به لشگر نهم ارتش یمن در کوه ضین در استان عمران را بمباران کردند.

جنگده‌های عربستان سعودی بامداد یکشنبه مراکز امنیتی در مناطق کسمه و جعفریه در استان ریمه در غرب یمن را هدف  حمله هوایی قرار دادند.

منابع محلی خاطر نشان کردند ابو بسام یکی از فرماندهان کمیته‌های مردمی طرفدار جنبش انصار الله به همراه 3 تن دیگر در این حملات کشته شدند.

ع ع/ح ع

 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku