شکست سهمگین تروریست‌ها در قلمون

مبارزان حزب الله لبنان و نیروهای ارتش سوریه همچنین به پیشروی خود در منطقه الجبه در ارتفاعات قلمون ادامه می دهند.

مبارزان حزب الله لبنان و نیروهای ارتش سوریه شکستی سهمگین بر تروریست‌های تکفیری وارد کرده و کنترل کامل بلندی‌های «الجبه» واقع در منطقه قلمون را به دست گرفتند.

به گزارش شبکه خبری المنار، تروریست‌های تکفیری در پی این شکست به سوی منطقه «رای المعره» و بلندی های «فلیطا» و همچنین منطقه «الرهوه» گریختند.

براساس این گزارش، مبارزان حزب الله لبنان و نیروهای ارتش سوریه همچنین به پیشروی خود در منطقه الجبه در ارتفاعات قلمون ادامه داده و مناطق «صیر عزالدین»، «وادی الدیب»، «شمس عین الورد» و «قرنه جور العنب» را در اختیار گرفتند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین بر تپه راهبردی «المحمضات» مشرف بر «وادی الزعروره» که بلندی‌های شهرک «بیرتال» لبنان را به بلندی‌های الجبه در القلمون سوریه متصل می‌کند، سیطره یافتند.

مبارزان حزب الله و ارتش سوریه پیش‌تر هم توانسته بودند با سیطره بر بلندی‌های شهرک بریتال و «عسال الورد» منطقه‌ای به مساحت بیش از یکصد کیلومتر مربع را از وجود تروریست‌های تکفیری پاکسازی کنند.

براساس گزارش‌های منتشره، ارتش سوریه روز جمعه نیز با پشتیبانی نیروهای واحد دفاع ملی بعد از حمله به مواضع داعش در استان حسکه، چندین روستا را آزاد کرد.

این استان مهم که معبر مرزهای شرقی با عراق است در چند ماه گذشته به دفعات هدف حملات این گروه تروریستی قرار گرفته است.

به گزارش سانا، ارتش سوریه همچنین در استان درعا واقع در جنوب غرب این کشور به مواضع جبهه النصره وابسته به القاعده حمله کرد. در این حمله چندین تروریست کشته و زخمی شدند.

م ر/م ح

 

 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku