تاکید اسد بر یکپارچگی تلاشها در مبارزه با تروریسم

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دیدار با اعضای تجمع عربی و اسلامی(عکس پایگاه خبری العهد لبنان)

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دیدار با اعضای انجمن عربی و اسلامی برای حمایت از مقاومت، یکپارچگی تلاش‌ها برای مبارزه با پدیده خطرناک تروریسم را خواستار  شد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، اسد با بیان این که «جهان عرب و جهان اسلام یکی هستند و تروریسمی هم که همه را هدف قرار گرفته، یکی است»، افزود در این شرایط به یکپارچگی تمام تلاشهای مخلصانه برای مبارزه با تروریسم خطرناکی که همه ملتهای منطقه و جهان را هدف گرفته است، نیاز داریم.

رئیس جمهوری سوریه در این دیدار که با هدف بررسی تحولات جهان عرب و اسلام و به ویژه اوضاع سوریه برگزار شد، افزود: «غرب می خواهد ما هویت عربی و اسلامی خود را از دست بدهیم بنابر این، تجمعها وسازمانهای مردمی نقش مهمی درافزایش آگاهی ها واستحکام جامعه عربی ایفا می کنند.»

وی با بیان این که «جنگی که با آن در منطقه مواجه هستیم، در درجه اول جنگ اندیشه‌ای است»، خطاب به شرکت کنندگان در این نشست خاطرنشان کرد که انتظار می رود این گونه تجمعها با ترویج غلط اصطلاحات و مفاهیم مقابله کنند.

اعضای این تجمع نیز با ابراز اطمینان از قدرت ارتش و ملت سوریه برای پیروزی در نبرد با تروریست‌ها، تاکید کردند سوریه بهای ایستادن در کنار مقاومت و مبارزه با طرح‌های غربی و صهیونیستی را می پردازد و مردم سوریه هم به نیابت از همه ملت‌های عربی و اسلامی با تروریسم می‌جنگند.

این نشست با عنوان «امت دررویارویی با تجاوز آمریکایی – صهیونیستی و تکفیری» و با مشارکت 28 کشور عربی و اسلامی در دمشق برگزار شد.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku