کشته شدن شماری از مزدوران سعودی در یمن

نیروهای مردمی انصار الله مستقر در صنعا(عکس از خبرگزاری فرانسه)

درگیری نیروهای مردمی و ارتش یمن با مزدوران سعودی و نیروهای وفادار به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی وفراری یمن همچنان  ادامه دارد.

به گزارش منابع خبری یمنی، نیروی های ارتش یمن با حمایت نیروهای انصارالله موفق شدند منطقه شرف العین درغرب استان تعز را باز پس گیرند. دراین درگیری، شماری از مزدوران سعودی نیز کشته شدند.

همچنین در حمله موشکی ارتش یمن به مواضع مزدوران سعودی در منطقه کرش استان تعز شماری از مزدوران به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگردردرگیری نیروهای ارتش یمن با نیروهای طرفدارعبد ربه منصورهادی رئیس جمهور مستعفی و متواری یمن که در جنوب صنعا رخ داد، شماری از نیروهای طرفدار هادی کشته شدند.

خرابی های بجای مانده از حمله هواپیماهای سعودی به صنعا پایتخت یمن(عکس از خبرگزاری فرانسه)    

بمباران مناطق مسکونی

هواپیماهای جنگی عربستان سعودی بامداد امروز(جمعه) پایگاه نظامی المنار در بخش حیمه در استان صنعا را چندین بار بمباران کردند.

در حمله دیگر هواپیماهای جنگی سعودی پایگاه نظامی لشگر 131 ارتش یمن در منطقه کتاف استان صعده بمباران کردند.   

جنگنده های سعودی مناطق مختلفی را در استان های تعز، حجه، صعده و صنعا را نیز بمباران کردند. در بمباران منطقه سبعین در استان صنعا دست کم  سه تن کشته شدند.

عربستان سعودی از ماه مارس (فروردین) سال گذشته میلادی به بهانه بازگرداندن عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن به قدرت، حمله به خاک این کشور را آغاز کرد.

در پی حملات عربستان سعودی به یمن، نزدیک به 8 هزار و 400 یمنی کشته و بیش از 16 هزار تن دیگر زخمی شده‌اند. در این حملات به زیرساخت‌های این کشور فقیرعربی نیز آسیب‌های شدیدی وارد شده است.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku