«داعش خودروهای اهالی موصل را به زور می گیرد»

بنا بر گزارش‌ها، گروه تروریستی داعش خودروهای اهالی موصل عراق را با زور و تهدید از آنان گرفته و در شهر رقه سوریه می‌فروشد.

گزارشها حاکی از آن است گروه تروریستی داعش خودروهای اهالی موصل عراق را با زور و تهدید گرفته و در شهر رقهِ سوریه به فروش می رساند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الفرات عراق، افرادی که حاضر به تحویل خودرو خود نباشند با خطر مرگ روبرو می شوند.

 این اقدام داعش در حالی است که این گروه تروریستی اخیرا متحمل شکست‌های پیاپی شده و در پی آزادسازی بسیاری از مناطق تحت تصرف آنان صدها تن از عناصر این گروه تکفیری کشته و متواری شده‌اند.

از طرفی به گفته منابع عراقی، سرکرده داعش در موصل با صدور فتوایی دست عناصر داعش را در گرفتن مالیات و باج از اهالی موصل باز گذاشته است.

شهر موصل در حال حاضر در کنترل تروریست‌های تکفیری داعش قرار دارد.

عراق از خرداد 1393 (ژوئن 2014) با پدیدۀ شوم داعش دست و پنجه نرم می‌کند. این گروه تروریستی اخیراً بسیاری از مناطق تحت تسلط خود را در عراق از دست داد.

نیروهای عراقی در تاریخ 7 دی ماه سال جاری پس از ماه‌ها عملیات سخت و آزادسازی بیش از سی منطقه در حومۀ رمادی، در نهایت این شهر استراتژیک را آزاد کردند. شکست داعش در این شهر، مسیر را برای رسیدن نیروهای عراقی به موصل، پایتخت خودخواندۀ داعش در استان شمالی نینوا باز کرد.

شبکه فاکس نیوز پیشتر  به نقل از افراد حصر شده در شهر موصل گزارش داد تروریست‌ها از پیشروی نیروهای دولتی، مبارزان کُرد و نیروهای بسیج مردمی در شمال عراق به وحشت افتاده‌اند.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku