ارتش سوریه و رزمندگان حزب‌الله در آستانه پاکسازی کامل زبدانی

منابع خبری از محاصره کامل تروریست ها در شهر الزبدانی خبر می دهند.

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حزب‌‍الله با پیشروی در مناطق الحاره و میدان الجسر در مرکز شهر زبدانی، گروه‌های مسلح تروریستی را تحت محاصرۀ کامل درآوردند.

به گزارش پایگاه خبری الرای الیوم، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حزب‌الله پیکارجویان را در منطقه‌ای به مساحت یک کیلومترمربع محاصره کردند.

منابع خبری از احتمال پاکسازی کامل شهر زبدانی طی ساعات آینده خبر می‌‌دهند. به گفتۀ این منابع، پیکارجویان امکان عقب‌نشینی ندارند و باید خود را تسلیم کنند یا به هلاکت برسند. 

منابع میدانی در شهر سوق‌الجیشی زبدانی در جنوب غرب سوریه از تسلیم گروهی از تروریست‌های وابسته به گروه‌های جبهه النصره و احرار الشام خبر می‌دهند.

براساس این گزارش تعدادی از عناصر وابسته به گروه تکفیری احرارالشام در محور شرقی شهر خود را تسلیم رزمندگان حزب الله و نیروهای لشگر 4 گارد ویژه ریاست جمهوری سوریه کردند.

زبدانی آخرین شهر تحت کنترل تروریست‌ها در منطقه قلمون در مرز لبنان است. این شهر در 50 کیلومتری شمال غربی دمشق قرار دارد و آزادی آن، امکان تردد تروریست‌ها در مرز سوریه و لبنان و انتقال نیرو و مهمات به پایتخت سوریه را غیر ممکن می‌سازد.

آزادی زبدانی بخشی از مراحل پایانی عملیات بزرگ قلمون است. این عملیات از اواسط بهار سال جاری از خاک لبنان شروع شد و نیروهای مقاومت پس از بیرون راندن ستیزه‌جویان از اكثر مناطق شرقی و جنوبی قلمون، به شهر زبدانی رسیدند.

 

 

 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku