News   /   ايران

محمود علوی: امنیت ایران مثال‌زدنی و کم‌نظیر است

حجت ‌الاسلام محمود علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی با اشاره به ناامنی‌های موجود در برخی از کشورهای خاورمیانه، امنیت حاکم بر ایران را «مثال زدنی» خوانده است.

حجت ‌الاسلام محمود علوی سه‌شنبه در جمع علمای شیعه و سنی استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی کوچکترین تحرکات دشمنان نظام و انقلاب را زیرنظر دارند، تصریح کرد امنیت موجود در کشور «مثال زدنی و در دنیا کم نظیر» است.

وی گفت: «بخش زیادی از امنیت امروز کشور حاصل تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) است که با اشراف اطلاعاتی خود عملاً اقدام هرگونه سوء استفاده از دشمنان را گرفته‌اند. سربازان گمنام امام زمان (عج) ایجاد امنیت پایدار در کشور به منظور حفظ آسایش و آرامش مردم را وظیفه خود دانسته و اجازه نمی‌دهند خون هیچ بی‌گناهی در کشور به وسیله عملیات‌های تروریستی به زمین ریخته شود.»

علوی با اشاره به ناآرامی‌های خاورمیانه و وجود جنگ و کشتار و عملیات تروریستی متعدد در کشورهای همسایه گفت: «با این وجود شاهد بهترین امنیت در کشور هستیم و هیچ کدام از این عوامل موجب نشده تا کوچکترین ناامنی در جامعه ایجاد شود.»

وی تصریح کرد: «امروز دشمنان اسلام به خوبی دریافته‌اند بهترین راه شکست مسلمانان ایجاد تفرقه و جدایی بین آنهاست به همین دلیل تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند که مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته و با ایجاد تفرقه میان آنان بتوانند به آنچه که مطلوب و مدنظرشان است دست یابند.»

وزیر اطلاعات دولت یازدهم یکی از اهداف اصلی دشمنان در ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان را تضعیف جبهه مقابل رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: «وضعیتی که امروز در عراق، سوریه، یمن و ... ایجاد شده به دلیل همین موضوع است که جبهه مقاومت برابر اسرائیل تضعیف شد تا مسلمانان مشغول کشتار یکدیگر شوند.»

حجت الاسلام علوی، گروه تروریستی داعش را دست پرورده سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و اسرائیل دانست و افزود: «این سرویس‌ها راه را برای فعالیت این گروه تروریستی هموار و با تحریک و حمایت از برخی افراد تندرو در این کشورها دست به کشتار مسلمانان بی گناه می‌زنند در حالی که همه می‌دانند در هیچ کجای شریعت اسلام چنین کارهای وحشیانه و ضد انسانی مورد تایید قرار نگرفته است».

گروه تروریستی داعش از چندی پیش سوریه و عراق را آماج حملات خود قرار داده و در این دو کشور مناطقی را تصرف کرده و جنایات شنیعی مرتکب شده است.

علوی همچنین با تقدیر از تلاش اندیشمندان شیعه و سنی برای ارتقاء وحدت میان مسلمانان گفت: «تا زمانی که این همدلی و وحدت در کشور و بین مردم وجود دارد دشمنان هرگز نمی‌توانند کوچکترین ضربه‌ای به انقلاب وارد کنند و به همین دلیل علما و بزرگان کشور وظیفه دارند تا جایی که می‌توانند بر این همدلی و همراهی بیفزایند.»


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku