ارتش عراق ده‌ها تروریست داعش را در استان الانبار کشت

تصویری از ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق در حال مبارزه با خط دفاعی تروریست‌های داعش در حومه فلوجه در استان انبار در غرب بغداد، 24 تیر 94. (عکس از AP)

ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق ضمن پیشروی در استان الانبار ده‌ها تروریست تکفیری داعش را به هلاکت رساندند و خسارات سنگینی به تجهیزات نظامی آن‌ها وارد کردند.

به گزارش سایت الفرات نیوز، نیروهای امنیتی عراق همزمان با آزاد سازی منطقۀ الطاش در جنوب شهر الرمادی، «محمد عید»، سرکردۀ نظامی گروه داعش در این منطقه را کشتند.

در این حملات عشایر بونمر و بوفهد پایگاه عناصر داعش در مرکز شهر فلوجه را تصرف کردند.

براساس این گزارش نیروهای عراقی بامداد امروز به پایگاه‌های داعش در فلوجه در استان الانبار حمله کرده و تمامی تروریست‌های مستقر در آن‌ها را کشتند.

در پی درگیری‌های شدید میان تروریست‌ها و نیروهای ارتش عراق، منطقه الهیتاویین درجنوب شهر فلوجه نیز آزاد شد.

حملات راکتی نیروهای بسیج مردمی عراق نیز منجر به انهدام پایگاه‌های تکفیری‌های داعش در اطراف شهر فلوجه شد.

در همین حال ارتش عراق مقر داعش را در منطقۀ الکرمه در شمال شرق فلوجه تصرف کرد و ده‌ها تن از آنان را به هلاکت رساند. در پی این حمله یک پایگاه موشکی گروه تروریستی داعش نیز منهدم شد. 

سایت السومریه نیوز به نقل از یحیی المحمدی، فرمانده یگان دوم نیروهای بسیج مردمی عراق، اعلام کرد نیروهای عراقی کنترل پل العبره را که رابط میان منطقۀ الخالدیه در شرق الرمادی و الصقلاویه در شمال فلوجه است، بدست گرفته‌ و مسیرهای امداد‌رسانی به داعش را به طور کامل قطع کردند.

شبکه السومریه همچنین گزارش داد بر اثر انفجار یک دستگاه خودرو بمب گذاری شده در شهر فلوجه 20 نفر کشته شدند. این شبکه به نقل از یک منبع امنیتی افزود،  این خودرو در منطقه البوجواری منفجر شد.

از سوی دیگر شبکه العربیه از دستگیری یکی از سران داعش با لباس زنانه در منطقه البو علوان خبر داد.  به گزارش  این شبکه، ابو عبیده المروعی که لیبایی است در حال فرار همراه با خانواده های بی خانمان عراقی دستگیر شد.

 

 

 

 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku