ارتش سوریه دهها تروریست تکفیری را به هلاکت رساند

ارتش سوریه در حملات خود به مناطق مختلف این کشور دهها تروریست تکفیری را به هلاکت رساند.

به گزارش سایت خبری العهد، ارتش سوریه ضمن خنثی کردن حملۀ پیکارجویان مسلح سوری به فرودگاه دیر الزور در شمال شرق سوریه، دو لودر و یک خودروی نظامی متعلق به این گروه‌های تکفیری را منهدم کرد و تعدادی از تروریستها را به هلاکت رساند. 

ارتش سوریه با کمک نیروی مقاومت حزب الله لبنان 5 تروریست را در جاده حصبه در منطقه الزبدانی در حومه استان دمشق به هلاکت رساند.

ارتش مخفیگاه یک گروه تکفیری را در منطقه السیلان در مرکز الزبدانی به طور کامل منهدم و تسلیحات وعناصر موجود در آن را نابود کرد.

بنا بر این گزارش، ارتش سوریه یک تونل را در منطقۀ طلعه الوزیر که ارتباط دهنده‌ی باغ‌های جنوبی در منطقه البقین در  الزبدانی بود، منفجر کرد. عناصر تروریست از این تونل برای نقل و انتقال سلاح و مهامات استفاده می‌کردند. 

در همین حال شبکه المیادین گزارش داد ارتش سوریه منطقه بلدت خربه ناقوس در شهرستان سهل الغاب در استان ریف حما را از دست داعش ازاد کرده است.

ارتش سوریه همچنین پس از هلاکت تعدادی از عناصر تکفیری در منطقۀ عربین در الزبدانی، دو خودرو، یک عراده توپ و یک مخفی‌گاه پیکار جویان مسلح را منهدم کرد.

تعدادی از افراد مسلح وابسته به گروه تروریستی «فیلق الرحمن» نیز در منطقه زملکا به دست ارتش سوریه کشته شدند.

در همین حال تعدادی از مخفیگاه‌ها و خودروهای نظامی گروه‌ تروریستی جبهه النصره در چندین روستا در حومه شهر ادلب در غرب سوریه، توسط یگان‌های ارتش منهدم شدند.

در این حملات 36 تروریست در مناطق مختلف شهر ادلب به هلاکت رسیدند.

محل تجمع عناصر تروریستی داعش در یک دانشکده هوایی در حومه حلب شرقی در شمال سوریه نیز هدف حملات هوایی ارتش قرار گرفت.

ارتش سوریه در ادامه‌ی پیشروی‌های خود، حملات پیکارجویان مسلح به منطقه البیارات در حومه شهر پالمیرا در مرکز سوریه را با شکست مواجه کرد و شماری از آنان را به هلاکت رساند.

روستای اللطامنه در حومۀ شمالی شهر حماه در غرب سوریه نیز محل هلاکت چندین تن از عناصر تروریستی بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ده‌ها تن از عناصر تکفیری داعش در تلاش برای ورود به منطقه تل البثینه در شمال شرق شهر سویدا در جنوب سوریه کشته و زخمی شدند.

عناصر تکفیری وابسته به گروههای تروریستی مختلف از جمله گروه تکفیری جنبش المثنی اسلامی، گروه فلوجه حوران و دیگر گروه‌های تروریستی در حملات ارتش سوریه به حومۀ شهر درعا در جنوب سوریه نیز به هلاکت رسیدند.

گروه موسوم به حقوق بشر سوریه نیز در گزارشی از وقوع انفجار در شهر الحسکه خبر داد. 

طبق این گزارش، انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در میدان الباسل در شهر حسکه منجر به کشته شدن 4 تن از شهروندان سوری و زخمی شدن تعدادی دیگر شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی این گروه که در لندن مستقر است، همچنین از پیشروی نیروهای کرد و هلاکت تعدادی از عناصر تکفیری در شهر الحسکه جنوبی خبر داده است.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku