جراحت افسر اسرائیلی در حمله‌ای در بلندی‌های جولان

تصویر آرشیوی از یک تانک اسرائیل در بلندی‌های اشغالی جولان.

بنا بر گزارش‌ها، در تیراندازی به یکی از واحد‌های ارتش رژیم اسرائیل در بلندی‌های اشغالی جولان در نزدیکی مرز سوریه، یک افسر اسرائیلی مجروح شد.

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از یک منبع نظامی اعلام کردند این افسر بخشی از یک گروه نظامی بود که برای خارج کردن یک دستگاه بولدوزور از منطقه به آنجا رفته بود که در اثر شلیک از سوی سوریه دچار جراحت خفیفی شد.

تنش‌ها در بلندی‌های اشغالی جولان از زمان حمله اسرائیلی‌ها به کاروان جنبش حزب الله لبنان در 17 ژانویه شدت گرفته است. در این حمله شش عضو حزب الله و یک فرمانده ارشد ایرانی کشته شدند. مبارزان حزب الله در پاسخ به این حمله با حمله‌ای موشکی در اطراف مزارع شبعا در جنوب لبنان در اواخر ژانویه، دو سرباز اسرائیلی را کشته و ده‌ها تن دیگر را مجروح کردند.

سازمان ملل اواخر سال گذشته در گزارشی از ارتباط مستمر میان تروریست‌های حاضر در سوریه و نیروهای ارتش اسرائیل در بلندی‌های جولان به خصوص هنگام بروز درگیری‌های شدید میان تروریست‎ها و ارتش سوریه خبر داده بود. بنا بر این گزارش، تروریست‌ها برای مداوای مجروحان خود، آنها را به سرزمین‌های اشغالی در بلندی‌های جولان منتقل می‌کردند. 

م ع / م ح 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.ir

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku