News   /   آمريکا

تیراندازی در لوییزیانای امریکا؛ دو کشته از جمله یک افسر پلیس

یکی از نیروهای ویژه پلیس در شهر سان ست، ایالت لوییزیانا در جستجوی فرد مسلح در حمله به افسر پلیس و سه زن

در پی تیراندازی و حمله با چاقو در ایالت لوییزیانای امریکا دو تن از جمله یک افسر پلیس، جان باخته‌اند.

مظنون 35 ساله به نام هریسون لی ویلی پس از آنکه سه زن را در شهر سان ست در جنوب غرب لوییزیانا با چاقو مورد ضرب و جرح قرار داد، چندین گلوله به سمت یک افسر پلیس شلیک کرد.

به گفته‌ بابی گویدروز کلانتر اداره‌ پلیس سنت لاندری پریش، این حادثه در پی یک مشاجره خانوادگی روی داد و در آن هنری نلسون، افسر 51 ساله به ضرب گلوله کشته شد.

شامِکا جانسون 40 ساله یکی از قربانیانی که با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود، کمی بعد در بیمارستان جان باخت. دو زن دیگر نیز در این حادثه زخمی شدند.

فرد مسلح پس از آن از محل حادثه گریخت اما در یک فروشگاه به دام افتاد. به گفته پلیس، مظنون که یک جنایتکار سابقه دار است، هم اکنون در بازداشت پلیس به سر می‌برد.

روز چهارشنبه در حمله‌ مسلحانه‌ دیگری در امریکا، دو خبرنگار در حال انجام یک مصاحبه‌ زنده‌ تلویزیونی در ایالت ویرجینیا هدف تیراندازی قرار گرفته و کشته شدند.

باراک اوباما رئیس جمهور امریکا از این حملات و کشتارها ابراز ناراحتی کرده و گفته مردم امریکا در حالی بر موضوع تروریسم تمرکز کرده‌اند که شمار تلفات جنایات مسلحانه به مراتب بیشتر از آن است.

وی گفت: «آنچه می‌دانیم این است که شمار قربانیان حوادث تروریستی در برابر شمار کسانی که بر اثر حملات مسلحانه در امریکا جان خود را از دست می‌دهند، رقم کوچکی است». 

از ابتدای سال 2015 تا کنون بیش از 8500 نفر امریکایی در حوادث ناشی از استفاده از سلاح گرم جان خود را از دست داده اند. 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku