News   /   ايران

سردار سلیمانی: ایثارگری شرط اعتلای جامعه است

سرلشگر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرلشگر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایثارگری را شرط اعتلا و پیروزی جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرلشگر سلیمانی با حضور در جشنواره فرهنگی و هنری کرمان گفت: «جامعه‌ای که ایثار در آن وجود داشته باشد می‌تواند به پیروزی و سربلندی دست یابد و ایثار باید در همه سطوح جامعه و در ابعاد گوناگون معنا پیدا کند.»

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به بمباران شیمیایی حلبچه توسط صدام، دیکتاتور معدوم عراق افزود:« رفتار صدام در این حادثه از گرگ هم بدتر بود. در این شرایط مردم سلحشور ایران با مقاومت‌های ارزنده خود نشان دادند که نقش بسیار مهمی در حفظ حکومت و جامعه خود دارند.»

وی ضمن ستودن استقامت و پایداری سردار شهید حسین تاجیک وسایر شهدای ذفاع مقدس گفت: «امید است روح ایثار و فداکاری که روح حیات جامعه است، مستدام باشد و بتوانیم راه شهدا و امام راحل (ره) را ادامه دهیم.»

از سردار شهید حسین تاجیک به عنوان «ناجی عملیات کربلای 5 » یاد کرده اند که به دعوت سردار سلیمانی به لشکر ثارالله رفت و علیه متجاوزان به وطنش جانفشانی کرد.

از سردار شهید حسین تاجیک به عنوان «ناجی عملیات کربلای 5 » یاد کرده‌اند. 

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: «ما در جامعه‌ای با عطر شهادت و ایثار زندگی می‌کنیم و عطر جانفشانی، فرهنگ مقاومت و پایداری در جای جای سرزمین ایران مشهود است. لازم است وظایف خود را در جایگاه خود به‌درستی انجام دهیم.»

 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku