News   /   ايران

ایران؛ نایب قهرمان فوتبال ساحلی

تصویری از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست در مقابل برزیل در فینال رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی امارات به مقام دوم دست یافت.

این بازی که ساعت 19:30 به وقت تهران آغاز شد، با نتیجۀ 6 بر 2 به سود برزیل پایان یافت.

مسلم مسی‌گر در دقیقۀ 2 بازی توانست گل اول ایران را به ثمر برساند. اما پس از آن طلایی‌پوشان برزیل گل خورده در ابتدای بازی را جبران کردند و با نتیجه‌ی 5 بر یک از ایران پیش افتادند.

سپس ایران در دقیقۀ 18 با گل محمد احمدزاده از نقطۀ پنالتی، به گل دوم خود دست یافت. پس از آن نیز برزیل آخرین گل خود را به ثمر رساند.

در آخرین دقایق این دیدار ایران پس از اخراج امیر اکبری، با یک بازیکن کمتر به کار خود ادامه داد.

بازی فینال بین ایران و برزیل در زمین ساحلی باشگاه بین‌المللی دریایی شهر دبی در کشور امارات متحدۀ عربی برگزار شد.

تیم ملی ایران در مرحلۀ گروهی ابتدا 6-2 موفق شد امریکا را شکست بدهد و در بازی دوم 4-1 مصر را شکست داد. در بازی سوم گروهی نیز ایران و روسیه، در وقت قانونی به نتیجۀ 3-3 رسیدند و در ضربات پنالتی ایران موفق شد بازی را ببرد. ایران و روسیه از گروه دوم، و برزیل و تاهیتی از گروه اول صعود کردند.

ایران در این مرحله موفق شد با نتیجۀ 8-6 تاهیتی را شکست دهد و برزیلی‌ها با نتیجۀ خارق‌العادۀ 7-0 روسیه را در هم کوبیدند تا به فینال برسند.

برزیل در بازی‌های قبل خود نیز نتایج فوق‌العاده‌ای به‌دست آورد؛ این تیم 11-1 امارات میزبان را شکست داد و سپس 5-3 لهستان را برد و در آخرین بازی مرحلۀ گروهی 10-4 تاهیتی را شکست داد تا به عنوان تیم اول صعود کند.

تیم ملی ایران در جام بین‌قاره‌ای 2013 موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku